KREACJA
PRODUKCJA
druk offsetowy
ulotki, foldery, katalogi, plakaty, wizytówki
druk wielkoformatowy
siatki mesh, billboardy, banery, rollupy
druk cyfrowy
druk niskonakładowy, ulotki, plakaty, katalogi
INTERNET
landing page
strona docelowa, skuteczna kampania
strony www
strona firmowa, system cms
system CMS eightcreate
własnoręczne zarządzanie treścią na stronie
E-MARKETING
kampanie reklamowe w sieci
google, facebook, onet i inne
pozycjonowanie stron www
wysokie miejsca w wyszukiwarkach
SOCIAL MEDIA
IDENTYFIKACJA WIZUALNA
- Identyfikacja wizualna (ang. corporate identity - CI) to podstawowe narzędzie, służące kreowaniu wizerunku marki firmy na rynku. Termin ten określa ogół symboli i zachowań stosowanych w firmie w celu uzyskania czytelnej i spójnej identyfikacji rynkowej i wyróżnienia jej spośród konkurencyjnych marek.
- Spójny system wizualny jest najważniejszym elementem całościowej identyfikacji, a jego podstawę stanowi znak firmowy - logo. Identyfikacja wizualna, czyli struktura wizerunku, decyduje o sukcesie rynkowym i marketingowym produktu.
Na identyfikację wizualną składają się m.in.:
- logo (wraz ze sposobem umieszczenia na różnych rodzajach tła)
- kolorystyka (wspólna dla logo, strony www, papeterii, itp.)
- dobór fontów
- strona internetowa
- całość publikacji promocyjnej firmy (wizytówki, papier listowy, koperty, zaproszenia, itp.)
Niech inni piszą o Tobie...
Promocja mediów
Portale społecznościowe
Ambasador marki
Badania