KREACJA
PRODUKCJA
druk offsetowy
ulotki, foldery, katalogi, plakaty, wizytówki
druk wielkoformatowy
siatki mesh, billboardy, banery, rollupy
druk cyfrowy
druk niskonakładowy, ulotki, plakaty, katalogi
INTERNET
landing page
strona docelowa, skuteczna kampania
strony www
strona firmowa, system cms
system CMS eightcreate
własnoręczne zarządzanie treścią na stronie
E-MARKETING
kampanie reklamowe w sieci
google, facebook, onet i inne
pozycjonowanie stron www
wysokie miejsca w wyszukiwarkach
SOCIAL MEDIA
PROJEKTOWANIE GRAFICZNE
- Tworzenie stron www.
- Kreowanie elementów identyfikacji wizualnej firmy w skład których wchodzą: projekty logo, wizytówek, papeterii firmowej i tym podobne.
- Projektowanie ulotek, katalogów, folderów, plakatów i innych elementów reklamowych.
- Tworzenie bannerów reklamowych, animacji flash oraz różnego rodzaju prezentacji multimedialnych.
- Projektowanie grafik na potrzeby internetu i multimediów.
- Fotografia produktowa i reklamowa.
- Zasada pierwszego wrażenia jest jednym z ważniejszych elementów powstawania każdego materiału promocyjnego. To właśnie od efektów pracy grafików nad projektem będzie zależeć, jakie pierwsze wrażenie wywoła reklama. Dobry projekt graficzny potrafi w ułamku sekundy wywołać pożądany stan emocjonalny. Mając to na uwadze, dużo trudu wkładamy, aby przekaz zawarty w opracowywanym przez nas materiale reklamowym był zaskakujący, a zarazem czytelny i przejrzysty dla
odbiorcy. - Cel podstawowy jaki nam przyświeca przy każdym projekcie to odkrycie odpowiedniej formy graficznej dla prezentowanej treści. Poszukiwanie formy (wizji graficznej...) to niezwykle pasjonujący moment - myślimy, szkicujemy, rozmawiamy, tworzymy, rysujemy... Pamiętamy o tym, że każdy temat wymaga zastosowania indywidualnych środków do jego przedstawienia.
Proces projektowania graficznego jest z gruntu twórczy i subiektywny, ale zawsze tworząc projekt graficzny nie zapominamy o potrzebach i wymaganiach klienta - zaspokojenie ich jest celem naszej pracy.
Niech inni piszą o Tobie...
Promocja mediów
Portale społecznościowe
Ambasador marki
Badania